hundgiito

Alla inlägg under februari 2012

Av hundgiito - 18 februari 2012 09:15

JA! Jag har äntligen övertygat mamma och pappa att börja på ridskola! Vad bra! Piskagårdens Ridskola också! WOW! Igår

 (17/2-2012) var det första gången. Jag hade inga vantar på mig! Vad jag skakade i slutet när jag skulle leda in hästen. Han heter Victor och är redigt trög. Alltså en perfekt nybörjar häst! Han var snäll och fatta säkert att jag frös så han slikade mig för att gjöra mig varm. Sååååå sweet! Ridläraren pekade på en box som jag inte såg för att Sanchine stog ivägen (Sanchain är en häst) så jag fick gissa. Hon sa att jag skulle gå till den rosa rycktlådan. Då fattade jag och gick in med han. Han var jätte lydig. Fatta att jag travade första dagen på ridskolan! Hon sa att jag var den bästa nybörjaren som hon hade haft. Jag är ju lättlärd stotts allt . Jag fick ha ledare i en halvtimme tills dom tyckte att jag kunde svänga ordentligt och att mata på hästen. Jag fick ha ledare när jag skulle trava. Vi ska köpa ridsaker imorron för jag ska fortsätta rida där. Bye Bye!



                                                  //HunDGiitO 

Av hundgiito - 16 februari 2012 20:02

Toppbild:

Första toppbilden:

Sen:


Nu:

 




Namn:

Först hette jag:

Ponnydag

Sen bytte jag:

johgiito

Sen komm jag på:

djurnu

Och sen har jag:

giito

Men nu:

HundGiitO



   

   

Ska sova!

Bye

Av hundgiito - 16 februari 2012 18:30

   
Jag heter Amizz på howrse.com
Detta är min profil bild:
Snygg va?!
Jag ÄLSKAR den!
En annan press bild:
   
Den är också snygg.Ta den ifall ni vill 
Bilder:
                   
Mer har jag men vill inte sätta dit dom nu.
Nu ska jag gjöra läxan    NEJ!!!!!!Bye Bye
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Amizz sååå bäst!!

Idé: Amaretto

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni helst sportlovet?
 Slappar
 Bloggar
 Är med kompisar
 Är på datan
 Är med familjen
 Är extra snäll
 Är i stallet
 Går och shoppar
 Något annat.....:D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amizz

 


Ovido - Quiz & Flashcards