hundgiito

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av hundgiito - 18 februari 2012 17:19

Idag har jag varit i stan.

Först var vi i en djuraffär. Kul!!!

Sen letade vi efter en perkering på Media Markt. Tråkigt!!!

Sen var vi på Media Markt. Kul!!!

Sen gick vi med GiitO. Jag trampade i lera. Sådär!!!

Sen var vi på Max. Gott!!!

Det mästa var kul men det regna också så då var nästan allting sådär. Jag såg jätte många hästar som liknade Victor. Men dom var ju inte han förståss. ÅÅÅÅÅ!!!!! Varför ska ridskolor alltid ha sportlov när man har det på skolan?! Jag vill ju träffa Victor på Fredag (24/2-2012)!!! Jag dör ju utan den långsamme Victor som nosar i en ficka efter en nöt man har. Hans dreggliga träns och hans gråa mule med en rosa fläck på. Jag tror ni vet......jag är kär i Victor! ÅÅÅÅ så söt han är. När jag blundar ser jag han framför mig. Jag började nästan gråta när jag skulle lämna ridskolan. Fast jag är bara kär i han för tillfället. Jag har sätt en söt tinker som jag tror heter Esmeralda. Hon är svartskäckigt sto. Hon ska jag ha när jag går upp i klass på ridskolan.

Ska göra nått......tja!

Av hundgiito - 18 februari 2012 17:15

 

Ska jag ha den här bilden som press bild?

Skriv Ja eller Nej på kommentaren. Röstningen avslutas 1/4-2012!

Kommentera!

MVH GiitO  

Av hundgiito - 18 februari 2012 09:15

JA! Jag har äntligen övertygat mamma och pappa att börja på ridskola! Vad bra! Piskagårdens Ridskola också! WOW! Igår

 (17/2-2012) var det första gången. Jag hade inga vantar på mig! Vad jag skakade i slutet när jag skulle leda in hästen. Han heter Victor och är redigt trög. Alltså en perfekt nybörjar häst! Han var snäll och fatta säkert att jag frös så han slikade mig för att gjöra mig varm. Sååååå sweet! Ridläraren pekade på en box som jag inte såg för att Sanchine stog ivägen (Sanchain är en häst) så jag fick gissa. Hon sa att jag skulle gå till den rosa rycktlådan. Då fattade jag och gick in med han. Han var jätte lydig. Fatta att jag travade första dagen på ridskolan! Hon sa att jag var den bästa nybörjaren som hon hade haft. Jag är ju lättlärd stotts allt . Jag fick ha ledare i en halvtimme tills dom tyckte att jag kunde svänga ordentligt och att mata på hästen. Jag fick ha ledare när jag skulle trava. Vi ska köpa ridsaker imorron för jag ska fortsätta rida där. Bye Bye!



                                                  //HunDGiitO 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Amizz sååå bäst!!

Idé: Amaretto

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni helst sportlovet?
 Slappar
 Bloggar
 Är med kompisar
 Är på datan
 Är med familjen
 Är extra snäll
 Är i stallet
 Går och shoppar
 Något annat.....:D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amizz

 


Ovido - Quiz & Flashcards