hundgiito

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av hundgiito - 19 februari 2012 15:36

Här ska jag ha bilder. Massor av bilder!!!!

               

                 

Jag har mer men orkar inte lägga upp nu.




                                                             //HunDGiitO      

Av hundgiito - 19 februari 2012 15:11

Jag har slutat drömma om Victor hela tiden! Jag kan vara normal igen! Vad skönt Fast kul har man inte direkt Jag har inget att göra nu. Jag har spelat sims och varit inne på howrse.com och jag har haft tråkigt. Vad ska man nu göra? Det var skönare när jag tänkte på Victor hela tiden. Här hemma kan man inte få någon lungn och ro. Snällis har träning med GiitO nu och min lilla syrra Fru Skrikapa skriker som bara hon kan. Kanske därför hon heter Fru Skrikapa. Nu har hon entligen lungnat ner sig. Fick väll en banan eller någonting av Snälliz.  . Nu ligger hon i sengen och skriker  . Aja. Bye!




                                                           //HunDGiitO  

Av hundgiito - 19 februari 2012 10:52

Hejsan! 

Sen jag började på ridskola (som var i fredes) har jag bara tenkt på Victor. Han finns överallt i mitt huvud. När jag t.ex ser ett träd tenker jag på Victor. Jag måste sluta tenka på han. Fast det går inte......  Fat det är ju........bra Victor.........Han e den sötaste ponnyn i världen. Om man räknar bort Amaretto, Snövit, Nougatine osv  Jag gillar djur som ni kanske märker. Vad ska jag skriva om nu då? Jo! Det är ju sportlov nu så jag ska ha en sportlovs röstning. Vad du helst gör på sportlovet. Omröstningen börjar imorron (20/2-2012) då själva sportlovet börjar. Den kommer fortsätta hela nästa vecka då det är sportlov. Jag har gjort ganska många omröstningar men det mästa är bara skräp tycker jag. Nu imorse spelade jag The Sims3 Husdjur (Pets) och jag hade en mycket rik familj. Dom hade fem våningar och huset täckte hela tomten. Jag hade två toaletter, ett kök, fyra sovrum(Det var en mamma och pappa, två tonåringar och ett barn), ett tv-rumm och en katthörna för katten. I familjen fans det tre killar och två tjejer. Katten var hona. Det mästa av huset var tomt så jag ska inte bygga en liten familj i ett överdrivet stort hus igen. Jag har lärt mig det nu. Nästa gång jag spelar ska jag ha en rik liten familj i ett medelstort hus. Dom ska ha en pool. Nu ska jag äta frukost. Bye!



                                                          //HunDGiitO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Amizz sååå bäst!!

Idé: Amaretto

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni helst sportlovet?
 Slappar
 Bloggar
 Är med kompisar
 Är på datan
 Är med familjen
 Är extra snäll
 Är i stallet
 Går och shoppar
 Något annat.....:D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amizz

 


Ovido - Quiz & Flashcards