hundgiito

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av hundgiito - 19 mars 2012 15:42

NÄMEN OJ!

Nu har jag ju INTE varit inne på länge och det är väll sorgligt.....nee! Jag har hittat på en massa när jag inte har skrivit! T.ex hittat en sida där man kan göra EGNA spel! Helt gryymt! Den sidan heter http://www.sploder.com. Sen harjag blivit medläm på djur.nu! Ännu fett najsigare! Okej,okej....vad ska jag nu skriva? INTE skriva utan lägga upp för bild....kanske denna:

Den e sååå sweet! Vem skapade den bilden? Asså den är ju fett med najsig! Sen har jag denna ägiga boken:

Den heter Urchin och de dansande stjärnorna! Den e sååå grymt bra! Men lääs prolågen först......det märkte jag.....

Nu kommer en sweet Grand Danios:

Och vem har gjort detta fina fölet?

Seee!!!! Söt!!! Okej! Allt för idag! Tja!






PS: Jag blev SKIT förbannad på Cinderella att hon lärde sig en STOOR läxa. Nu har hon lärt sig det:DS      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Amizz sååå bäst!!

Idé: Amaretto

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni helst sportlovet?
 Slappar
 Bloggar
 Är med kompisar
 Är på datan
 Är med familjen
 Är extra snäll
 Är i stallet
 Går och shoppar
 Något annat.....:D

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amizz

 


Ovido - Quiz & Flashcards